2007/05/02

Chuli-ren istoria



Kaixo guztioi!

CAP aurkespena jadanik egin dut, baita didaktika unitatea ere, eta gaindituta nagoela esan dezaket. Baina ezagutzen nautenek badakite ez nago ados nahiko txiki batekin...
Nire Mari Marrek berbera egin du eta horregatik trankil samar gaude; azkenean!

Ontzitako lani buruz, hobe ezer gehiago esatea orain.

Nire bizimoduko berriak dena ez dira eta, Joxe Marik kontaketa bitxi bat jakinaraziko dizuet (zein da bitxia ez dena Joxe Mari jatorrekin...?).
Katu polit baten istoria izango da, "Chuli" izenekoa, eta esan iezazue egiazko kontakizun bat irakurriko duzuela:

Orain dela urte pila batzuk, aita batek katutxo bat aurkitu zuen kale gorrian eta etxera eramatea erabaki zuen. Chuli izena ipini zuten eta familia guztia honekin pozik bizi zen, oso polita zen eta berarekin jokatzen baitzuten.

Baina une batean, Chulik kaka zaharra egin zuen ohazal urdin baten gainean. Horregatik, amak katu maltzurra dela esan zion (noski, lehen arropa garbitzea ez zen orain bezain erraza eta horrek amorrua eman zion). Hori ikustean, aitak bere harakin adiskide bati ea katu polit bat nahi zuen esan zion, eta adiskideak baietz esan zionez, Chuli harakinaren etxera abiatu zen.

Chuli harakinaren etxean gustura zegoen ere bai, baina ez zekien zer gertatuko zitzaiona...

Negu gorri batean, beti bezala, senar-emazteak egur sukaldea gauero irekitzen zuten. Noski, gure protagonista egunero beroa hartzeko labe barruan sartzen zen, eta inork ez zeukan arazorik horrekin. Baina goiz batean, emazteak katu labe barruan zegoela ahaztu zitzaion eta sua piztu zuen. Labean gero eta bero gehiago egin zuenez, katuak negarrez hasi zen. Hori entzutean, emazteak katua labean zegoela konturatu zitzaion eta ziztu batean labeko atea ireki zuen.
Labetik zerbait tximista baten itzuraz atera zen eta Miaauuuuu! ikaragarri bat entzun zuten.
Hau gertatu eta gero, oraindik daude katuaren bila...

Datorren berri arte!

7 comentarios:

arreba dijo...

Zorionak zuri eta Mari Marri ere bai CAP gandituak izanagatik. Benetan pozten naiz.

Beste aldetik, a zer-nolako kontua kontatu diguzu!

Hurrengora arte

José Manuel dijo...

Mila esker arrebatxo.

Anónimo dijo...

Konturatzen ari naiz blog batek erabilera asko izan ditzakeela. Ez dago gaizki euskaltegian honek eta hark kontatutakoak, eta halakori edota beste hari gertatutakoak kontatzeko. Hortxe geratuko zaigu, adibidez, "Chuli"-rena. Ea noiz eskaintzen diguzun hurrengoa Joxe Manuel!
Eta ea taldeko beste norbait ere animatzen zaigun zertxobait idaztera.
Laster arte.

Anónimo dijo...

A ze nolako katu apaina argazkikoa. Antzematen zaio ondo zainduta dagoela.

José Manuel dijo...

Hurrengo idatziko duena espero dut Joxe Mari izatea.

Nire partez, gutzienez bi astero idazten saiatuko naiz.
Noski, denbora, gogoak eta istoriak behar ditut...

Igor dijo...

Kaixo Jose!
Zorionak CAP-ren asuntoa dela eta. Ea hemendik aurrera dena ondo dihoa eta zure muga guztiak betetzen dituzu.
Barkamena eskatu behar dizut zure talde ohia berriro bigarren mailara jeizteagatik. Espero dut hurrengo urtengo bere mailara bueltatzea.
Segi ondo!

PD: Mila esker nire blog-an idazteagatik.

José Manuel dijo...

Mila esker, Igortxu. Espero dut zu hobe laister izatea.

Gure taldearen arabera, ez duzu barkamenik esan behar. Zu gabe, ziur nago taldea gaizki ibiliko litzatekeela.
Nire pena handiena zuekin ez jokatzea da; baina bizitza bizitza da, eta garaietan idatzita dago.

Datorren urtean segituko zaituztet, baina ez ahaztu garrantzitsuena ondo pasatzea da.
Goraintziak taldekidentzat.

PD: Baita zuri ere.