2007/05/26

Ontzia Trintxerpen badago





Aupa lagunok! Bada bai, hementxe dago, gure Euskaltegiaren ondoan, ia ia eskura...

Itsasontziaren izena, noski baietz, Urdaneta da.

Berrizketa haundia behar du eta horregatik Aztiren parean dago. Gutxienez pintura aldatu, eskudela konpondu eta Kristoren bernizadura bizkarrean botatzeko; kanpotik hori dirudi.
Baina adinaz aparte, belaontzia nire gustokoa da: arina, nahiko zabala eta haize-oihal ikaragarriekin.

Cebancek Irailean aterako ginatekeela eta ikasleak ekainetik atunketariarekin joango balira esan dit (atzo ontzi hau ere ez zegoen bere betiko lekuan). Zergatik ateratzen dira lehen atunketariarekin? Bada, dirudienez taldea ondo egiteko ikasten hasi baino lehen.

Nahiko pozik nago orain:

- Data ia ziur badaukagu.
- Proiektua badirudi bizi-bizi dago.
- Eta gainera Mari Mar eta biok ikastaroak dauzkagu, gutxienez uda arte (zorte izango bagenu, nire Linux ikastaroa bukatu ondoren ontziarekin aterako nintzateke).

Ikusi arte!

5 comentarios:

arreba dijo...

Kaixo!
Aste buru osoan zehar sukarrarekin pasatu ondoren, hemen nago, pixkanaka pixkanaka hobetzen, baina oraindik guztiz ondo ez nagoenez gero atseden bat hartu dut zure bloga ikusteko. Bai potoloa dela itsasontzia! Baina, zenbat pertsona sartzen dira? Argazkietan txikia dirudi...

Anónimo dijo...

Joxe manuel, arrazoi ematen diot zure arrebari itsasuntziak txikitxoa dirudiela esaten duenean. Nola sartu behar duzue bertan ikasleak, bi irakasleak, marinelak (pare bat izango dira, noski, esta?) eta untziaren kapitainak? Eta sukaldariak ere hor joan beharko du bada, ezta?

Ea ondo jartzen dizueten, ikasturte osoko ametsa betetzen hasteko...

Anónimo dijo...

Akatsa: Aurreko mezuan ESTA? jarri beharrean EZTA? idatzi nahi nuen...
baina presagatik, badakizu orain ere kale!

José Manuel dijo...

Kaixo, nire irakurle amorruena (mila esker zure atentziogatik).

Bada, gutxienez: capitaina, bizpahiru marinelak, sofrologa bat, sukaldaria, irakaslea, sei ikasle eta gehienez lau ikasleen familiakoak.
Guztira hamabost edo. Jende dexente baina badirudi itsasontzi barruan leku nahikoa dagoela

Espero dut zu jadanik hobe izatea.

Muxutxo bat.

José Manuel dijo...

Kaixo "anonimo"!

Hau sorpresa! Nire arrebari erantzun eta momentu berean zure erantzuna ikusi (ez kezkatu akatsak sartzeko, nik lehena sartzen dut hanka eta, zuk ordenagailua erabiltzeko eta nik euskera ez menperatzeko).

Pentsa behar dugu ontziak normalean iceberg bezala direla. Izan ere, gauza bat ikusten dugu baina ur azpian gehiago dago.
Gainera, sukaldea erabiliko dugu ikasgela moduan eta orduan ez dugu hainbeste lekurik behar.

Horretaz aparte, egia da ez dela hain haundia, baina ondo egokitzea espero dut.

Bukaerako, bai, projektua ateratzea amets polita balitz: esperientzia, lan nahiko finkoa eta euskera maila onena lortzeagatik.

Bihar arte!